درباره ما

آشنایی با موسسه ی روابط عمومی راهبرد پویش رستا

موسسه ی روابط عمومی راهبرد پویش رستا با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشـاد اسـلامی در حوزه ی برگزاری رویدادهای مختلف اعم از: همایش ها، گردهمایی ها، نشست های علمی، تخصصی، برگزاری کلاس های آموزشی و همکاری در برپایی نمایشگاه ها و جشنواره های فرهنگی و هنری و مشارکت در هر برنامه یا طرحی که تمایل به اجرای آن دارید درکنار و همراه شماست. موسسه ی راهبرد نخستین مجموعه ی تخصصی روابط عمومی شرق کشور اسـت کـه رسـالـت خـود را بـر دو اصـل « توانمنـدسـازی روابط عمـومی هـا» و « ارتقای سطح ارتباطات روابط عمومی ها» قرار داده است. از جمله خدمات موسسه ی راهبرد می توان به موارد زیر اشاره نمود :

 

تدوین برنامه سالانه ی روابط عمومی ها با رویکرد توسعه ی فروش و خدمات.- راه اندازی واحد روابط عمومی در شرکت یا سازمان. – توانمنــدســازی مــدیـــران و کارشناســـان روابط عمومی ها. – ارایه ی خدمــات روابـط عمومــی در قــالــب پروژه های برون سپاری . – کمک به افزایش سطح ارتباطات درون و برون سازمانی. – برگزاری رویداد ها ومناسبت های مختلف و نمایشگاه ها و …) – برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی مورد نیاز روابط عمومی هـا در شـرکت ها یا سازمان ها

 

توجه ویژه به مقوله آموزش و ارتقای سطح دانشی فعالین حوزه روابط عمومی از ابتدای شروع به کار این مجموعه دغدغه مدیران آن بوده است و در این راستا نشریه ی دیجیتالی راهبرد ارتباطات و روابط عمومی از ابتدای سال ۱۴۰۱ انتشار خود را به صورت ماهنامه شروع نمود.

 

مدیران موسسه ی راهبرد با عنایت به اهمیت پوشش هرچه جامع تر خدمات مورد نیاز روابط عمومی های کشور اقدام به اخذ مجوز « کانون آگهی و تبلیغات راهبرد پویش رستا » در سال ۱۴۰۲ کرده اند. اخــذ ایـن مجـوز و نگاه تخصصی موسسـه ی راهبـرد در حــوزه ی ارتباطــات و روابط عمومی در مسیر اجرای سفارشات طراحی و تبلیغاتی می تواند یاری رسان روابط عمومی های کشور باشد.

سخن مدیرعامل

معرفی اعضا

باقری1-300x300
محمد رضا باقری مدیر عامل
مدیرعامل موسسه ی روابط عمومی راهبرد، مدیر مسئول و صاحب امتیاز ماهنامه ی الکترونیکی راهبرد، نماینده ی روزنامه سراسری "خوب" در خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی و عضو هیئت رئیسه ی پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مشاور راهبردی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشد. ایشان بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه ی روابط عمومی و ارتباطات در سطح کشور دارند.
گلشن(2)
حسین همدانی گلشن مشاور و کارشناس روابط عمومی و تبلیغات
رئیس هیئت مدیره ی موسسه ی روابط عمومی راهبرد، مدیر مسئول و صاحب امتیاز کانون آگهی و تبلیغات راهبرد و نیز سردبیر نشریه دیجیتالی راهبرد ارتباطات و روابط عمومی می باشد و تاکنون مدیر و مشاور روابط عمومی و تبلیغاتی بسیاری از بنگاههای اقتصادی در سطح کشور بوده است. ایشان بیش از دو دهه تجربه و سابقه فعالیت در حوزه های بازرگانی، روابط عمومی و تبلیغات دارند.
مکرم
شیرین مکرّم درّی مدیر داخلی موسسه ی راهبرد
مدیر داخلی موسسه ی راهبرد، مدیر روابط عمومی کانون تبلیغات راهبرد، عضو شورای اجرایی نشریه ی دیجیتالی راهبرد و گرافیست بوده و بیش از دو دهه سابقه فعالیت در حوزه های مرتبط با روابط عمومی و تبلیغات دارد.