راهبرد نخستین موسسه ی تخصصی  روابط عمومی شرق کشور
راهبرد نخستین موسسه ی تخصصی روابط عمومی شرق کشور
توانمندسازی، شبکه سازی، انسجام و ارتباط موثر روابط عمومی های کشور از عناصر مهم رسالت راهبرد می باشد.
پیشگام و مبتکر در خلق فرصت های جدید ارتباطی
پیشگام و مبتکر در خلق فرصت های جدید ارتباطی
راهبرد تلاش می کند با ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه روابط عمومی و ارتباطات، فرصتهای نو و سازنده ای را خلق نماید.
از جمله خدمات راهبرد
از جمله خدمات راهبرد
ارائه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری به روابط عمومی ها و مدیریت اجرایی در برگزاری رویداهای مختلف اعم از نمایشگاه ها،همایش ها، سمینارها و کارگاه های آموزشی

خدمات ​موسسه روابط عمومی
" راهبرد پویش رستا "

راه اندازی واحد روابط عمومی در شرکت یا سازمان

توانمندسازی مدیران و کارشناسان روابط عمومی

ارائه خدمات روابط عمومی در قالب پروژه های برون سپاری

تدوین برنامه سالانه روابط عمومی با رویکرد توسعه فروش و خدمات

کمک به افزایش سطح ارتباطات درون و برون سازمانی

برگزاری رویداد (همایش،سمینار و نمایشگاه و …)

برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی مورد نیاز روابط عمومی در شرکت یا سازمان و…

روابط عمومی

روابط عمومی

راه اندازی واحد روابط عمومی در شرکت یا سازمان

توانمندسازی مدیران و کارشناسان روابط عمومی

ارائه خدمات روابط عمومی در قالب پروژه های برون سپاری

تدوین برنامه سالانه روابط عمومی با رویکرد توسعه فروش و خدمات

کمک به افزایش سطح ارتباطات درون و برون سازمانی

برگزاری رویداد (همایش،سمینار و نمایشگاه و ...)

برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی مورد نیاز روابط عمومی در شرکت یا سازمان و...

آموزش

آموزش

روابط عمومی و ارتباطات برای رشد و توسعه سازمانی، اثر گذار و مهم تلقی می شود. راهبرد با استفاده از شبکه ی ارتباطی فرهیخته ای که از اساتید و فعالان روابط عمومی کشور دارد نقش موثری در آموزش و ترویج فرهنگ روابط عمومی ایفا می نماید.

نشریه راهبرد

نشریه راهبرد

نشریه راهبرد با برخورداری از حضور فرهیختگانی در شورای سیاستگذاری و با تحریریه ای به وسعت روابط عمومی های ایران تلاش می کند تا با طرح دیدگاه های محققان ، پژوهشگران و فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی گامی موثر جهت ارتقای جایگاه علمی روابط عمومی بردارد.

ایونت مارکتینگ

ایونت مارکتینگ

ایونت مارکتینگ به عنوان یکی از زیرشاخه های بازاریابی مستقیم شناخته میشود. رسالت اصلی بازاریابی رویداد، ایجاد آگاهی از برند و ترویج برند به وسیله تعامل مستقیم با مخاطبان در قالب رویداد یا سلسله رویدادها است. هر رویداد باید دارای یک پیام، سناریو اجرا و مخاطب هدف مشخص باشد و پروسه اجرایی آن بر اساس این سه مهم شکل میگیرد.
مجموعه راهبرد با بکارگیری افراد متخصص و با تجربه های موفق در زمینه ایونت مارکتینگ، میتواند برنامه ریزی رویدادهای اختصاصی برای انواع کسب وکارها انجام و به مرحله اجرا برساند.

رسالت راهبرد

شبکه سازی روابط عمومی های کشور با هدف توانمندسازی و ارتقای جایگاه روابط عمومی

انسجام و ارتباط موثر روابط عمومی های کشور از عناصر مهم رسالت راهبرد

نشریه راهبرد روابط عمومی

ما بهترین خدمات را به شما ارائه میدهیم.
نیروی انسانی
۰
سال تجربه کاری
۰
رضایت مشتریان
۰ %
پروژه در دست اجرا
۰ +
پروژه انجام شده
۰

موسسه روابط عمومی راهبرد در یک نگاه

موسسه فرهنگی روابط عمومی راهبردپویش رستا، موسسه ای خصوصی است که از نیمه دوم سال ۱۴۰۱  با دریافت مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ثبت در اداره کل ثبت و اسناد شروع به کار کرده است. این موسسه را میتوان تنها موسسه ای در شرق کشور برشمردکه تلاش می کند  با سازماندهی و شبکه سازی مدیران، کارشناسان، فعالان و افراد باتجربه در حوزه روابط عمومی، خدمات تخصصی مورد نیاز را را به واحدهای روابط عمومی در بخش دولتی و خصوصی ارائه دهد و از سوی دیگر با اقدامات و تلاش های لازم، به ایجاد زمینه اعتلای جایگاه روابط عمومی در ایران کمک کند و در کشور جزء پیشگامان و موسسات برتر و مطرح روابط عمومی باشد.

رویدادها

آخرین اخبار

حامیان معنوی